mandag den 21. januar 2013

Sprudlende latter og lidt skrig - del 2

Godaften.

Jeg lovede jo at komme med en opdatering på mit iskugle-projekt.

Det gik ikke helt som forventet. Mine balloner var simpelthen alt for skrøbelige. Den første ballon døde i løbet af natten, og efterlod ikke andet end et hul med lidt blå kanter og resterne af ballonen. Den anden fik jeg prikket hul på dagen efter. Men jeg vil sige til mit forsvar at den virkede frossen. Det var den sådan set også, men den var hul, så den er lidt skrøbelig. Mit bud er, at det yderste lag er frosset, og der så er gået hul i bunden, hvor det resterende vand så er sivet ud af. Der varnemlig ingen synlige huller i ballon, inden jeg ødelagde den. Og ja, jeg ved godt ballonen selv skulle gå i stykker, når kuglen er gennemfrosset, men jeg vidste jo ikke hvordan mine mørnede ballon ville opføre sig. Hmm, jeg må nok hellere investeret i nogle nyere balloner!




kh
Den snotforkølede Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar