mandag den 9. februar 2015

Barselsgave

Goddag.

Et par dage før nytår, blev jeg moster. I den anledning fik jeg kreeret en lille barselsgave til min nye nevø.
I sidste weekend havde vi så besøg af de nybagte forældre og den lille purk. De blevet glade for gaverne, men bestemt en ting faldt i meget god jord. Suttekæden blev taget i brug med det samme og en mere blev bestilt.

Uroens dyr er lavet med opskrift herfra: http://cupcakebyme.blogspot.dk/2012/11/diy-hklede-havdyr.html?m=1 . Jeg har valgt at sætte dem fast med en sikkerhedsnål, så der er mulighed for at lege med dyrene, når han bliver større.
Blæksprutten er lavet med inspiration fra vandmanden og søstjernen.
Kanten på uroringen, som i øvrigt er købt i panduro hobby, kan jeg ikke huske hvor jeg fandt opskriften henne.
Inde i den lidt større vandmand er en vaskbar rasleting/bjælde fra stof2000 købt for en 10'er.
Opskriften på suttekæden er også lavet i fri fantasi. Skal gerne lægge en opskrift op en anden gang. Har den ikke lige på mig nu.


 
Kh
Simone

Ps. Det er min datter i lilla smækbukser. Hun var meget interesseret i sin lille fætter.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar