tirsdag den 12. februar 2013

Flere flettasker

Godaften.

Jeg lovede for et stykke tid siden, at jeg ville smide nogle af de billeder ind, jeg endnu ikke har postet. Der kommer herunder 2 stk. flettasker. Den regnbuefarvede til min veninde, da en masse farver altid bringer glæde, og en sort til min mors arbejdskollega. Hun ville have haft den helt sort, men det ville jeg slet ikke være med til, så fik hende overtalt til lidt sølv også. Det var forresten første gang med dette design (hvert tern er en ½cm mindre end det forrige i udfoldet tilstand). Det var ret svært at sy indmad til.

Men jeg vil egentlig bare lade billederne tale for sig selv :)

kh
Simone




 




3 kommentarer:

  1. De er utrolig flotte. Vil så gerne lære at lave den slags tasker og punge selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Stine, så er det da bare at begynde, der hvor jeg begyndte. Helene har en meget udførlig trin-for-trin guide til hvordan de laves :)
      http://genbrugblirguld.blogspot.dk/p/tasker.html

      Slet
  2. Jeg skriver her, fordi jeg vil utrolig gerne lære hvordan kan man sy stof ind i tasken (indmad), og kan slet ikke finde vejledninger nogle steder. Kan du give en vejledning for det eller et link?

    SvarSlet