mandag den 19. december 2011

Hjælp...!

Hej igen derude...

Jeg er blevet lidt forgabt i musselmalede ting her på det sidste (dog ikke det gamle, det er for voldsomt, men musselmalet mega er lige mig), derfor leder jeg nu efter papir som Bahne har brugt til indpakning... Det er hvidt papir med rødt musselmalet mønster på... På bagsiden skulle der vist nok være trommer, men jeg er ikke sikker... Hvis man kan finde papir fra sidste år, så er det sølvfarvet musselmalet mønster på hvid baggrund... Ville blive forfærdelig glad hvis der var nogen der kunne skaffe mig noget... Jeg betaler selvfølgelig for hele redeligheden... Kan ikke lige finde billeder af papiret med det røde mønster, men her er det fra året før, med det sølvfarvede...


kh
Simone

------------------------------- OPDATERING ------------------------------

Efter igen at have ledt på nettet er papiret alligevel dukket op lidt steder, så I kan se hvordan det ser ud... Det lader endda til at det også findes i sort... Der kan man bare se...
Rødt papir...
 
Og sørme nok om der ikke er trommer på bagsiden... Synes nu egentlig ikke rigtig de 2 mønstre går i spænd sammen, hverken form- eller farvemæssigt...!

Og også lige et billede af det sorte papir...

kh
Simone

2 kommentarer:

  1. Hej Simone,
    Jeg har hørt at Bahne trækker det tilbage da det er en kopi af Royal Copenhagens mussel design. Du skal nok i Royal Copenhagen hvis du vil have rigtigt mussel papir :0). Jeg synes du har ret med designet; trommer og mussel - det holder ikke.
    Mvh
    Sabine

    SvarSlet
  2. Hej Sabine...

    Ja, sådan noget copyright er noget træls noget... Troede virkelig de havde fået lov at bruge/sælge papiret, da de jo har Royal Copenhagen i butikken...

    kh
    Simone

    SvarSlet