tirsdag den 27. december 2011

Julegaver...

Glædelig jul og godt nytår...

Som lovet kommer der lige lidt billeder af ting jeg har kreeret og foræret væk i julegave... Der kommer en ordentlig stak billeder, så væben dig med tålmodighed, så skal du nok nå bunden...!

Først en flettaske til søs... Denne har endda fået en klap, i sammenlignet med min egen...




Lærte også lige hvordan man sætter initialer på...

Og bag på initialerne er der en lille guldfisk, da det er hendes kælenavn... Det vender endda rigtigt når man slår klappen op... :D


Så blev der kreeret en masse armbånd til mine svigerinder... Jeg faldt pladask for armbånd C, så det er min inspirationskilde...

Her ses de 3 sæt armbånd sammen... Der er to til hver...

Det første er til den yngste, og er lavet af sort onyx... På det ene armbånd er der en ametyst og på det andet en afrikansk opal... Disse sten er blevet brugt til de to andre sæt armbånd... Perlene er af sterlingsølv med oxideringer... Roser hvis nogle skulle være i tvivl...

Her er ambåndet til den ældste... Hun fik armbånd af afrikansk opal, da hun er mørkglødet... Igen med sterlingsølvperler og sten fra søstrenes armbånd...

Armbåndene til den mellemste... Hun får ametyst, da hun tror på stens healende virkning, og hvis der er noget der skulle give ro og harmoni, så er det ametyst... Igen med oxiderede sølvperler og en sten fra hver af søstrenes armbånd...


Da de tre andre armbånd var lavet og pakket ind, fik vi en mail om at kærestens storebror ville tage sin kæreste med hjem til jul... Så er gode råd dyre, og endnu et par armbånd blev lavet... Denne gang af sten kaldet prehnit(e)... Jeg har aldrig hørt om dem, men de er utrolig flotte med deres sarte lysegrøn... Igen rigtig flot til mørkglødet hud... Hun har ikke fået perler der matcher de andre armbånd, hverken sten eller sølv, da det er første gang vi møder hende, så det skulle være sådan lidt tidsløst, hvis man kan sige det sådan...

Så har jeg også lavet en gave mere (til svigermor), men det har jeg ikke lige fået taget billeder af, kan jeg se... Det kommer senere, men hvornår ved jeg ikke, da jeg ikke lige ved hvornår turen går forbi svigermor og svigerfar næste gang...

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar