onsdag den 21. december 2011

Så kom pakkemanden og jeg har fået malet lidt...

Godaften...

Så kom postbudet endelig med min pakke... Har ventet længe på den, men omsider kom den... D. 12.december deltog jeg i en konkurrence på facebook... Det var dagens kalender-låge/udfordring/give away/synes godt om/et eller andet/find selv på flere! på Queeninyou side... Her havde de for ikke bare at man skulle synes godt om hele tiden, gemt 3 nissehuer i deres sortiment på deres webshop... Det var så vores opgave at finde hvilke 3 varer de lå gemt på... 17 minutter efter start offentliggjorde jeg som den første gemmestederne, og flere synes kun det var fair nok at jeg vandt, siden jeg havde været så hurtig ude... Da konkurrencen ikke havde den ordlyd (den første der har svaret vinder), blev der som reglerne foreskrev trykket lod... Jeg var ikke den heldige vinder, men som kompensation ville de sende en overraskelsgave til mig... Og det er så den som endelig er kommet... De havde sendt mig en Celly - Babydoll kjole, og I skal selvfølgelig ikke snydes for billeder...


Så har jeg også været en smule kreativ i dag... Jeg er ved at lægge sidste hånd på svigermors julegave, og så er jeg i gang med at male lidt til køkkenet...! Men nu må vi se om det så også er der billedet/billederne kommer til at hænge... Har lige pt. kun malet et, men planen er at der kommer 2 mere... Rammerne til dem skulle gerne komme til at være samme blå farve som på selve billederne, men det bliver efter jul, ligesom det først er der de næste billeder bliver malet...
Hov, jeg er da vidst blevet bidt af en gal musselmaler... Hehe...

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar