lørdag den 28. juli 2012

Neglelaksmykker igen igen

Halløjsa.

Jeg kan slet ikke få nok. Jeg bliver ved med at finde på nye design. I skrivende stund har jeg faktisk 4 liggende til tørre. Det er forresten en skam at solen er forsvundet, for den håndfuld jeg for kort tiden siden tog billeder af, kom ikke rigtig til deres ret.
Jeg er ret sløv til at få sat dem på øreringe, men det skal nok komme hen ad vejen. Sidder også og gennemsøger nettet (hovedsaglig ebay og etsy) for fatninger til halskæder og øreringe, som ikke er for dyre, men stadig i ædelmetal.

Jeg tror forresten også at jeg vil begynde at sælge ud af dem, så hvis du er interesseret, så skriv endelig. Har dog bare ikke beregnet priser endnu.

Nu til det svære. Jeg har glemt at skrive ned hvilke lakker jeg har brugt. Dumme mig altså!

Hvilke neglelakker der er brugt (kronologisk rækkefølge):
1) Essene: Space Queen og H&M: Pink Me Up. Jeg skal bruge til venneparrets førstfødtes barnedåb her i August. Det skal nok bliver hyggeligt.
2) Wet'n'Wild: Blue Want To Be A Millionaire, Essence: Space Queen og Rimmel: White Orchid. Det er nr. 12 i forrige indlæg. Syntes bare den var så pæn, så jeg lavede et par.
3) China Glaze: Treasure Chest og H&M: Golden Treasure.


Den øverste række:
4) Essie: Cute As A Button (meget passende), Rimmel: White Orchid og Maybelline: Mellow Mauve. De er inspireret af en knap, jeg fandt i går aftes. Den kan ses her. Det ligner slet ikke, så jeg er ikke tilfreds, men jeg prøvede! 

Til venstre:
5) Essence: Make It Golden og Revlon Street Wear: Midnight (nr. 011).
6) Rimmel: 5 in 1 (base), sølvfarvet stjernepaliet, Technic: Celebration og Gosh: Baby Blue.
7) Rimmel: 5 in 1 (base), blå fimoblomst, Depend: 1005 og Rimmel: White Orchid. Den blev ret tyk, da den endelig blev færdig. Det er bl.a. denne jeg vil have i en ring eller halskæde.

I midten:
8) Essence: Hard To Resist. Hverken mere eller mindre!
9) Technic: Celebration og H&M: Metallic Blue.
10) Essie: Lapis Of Luxery, Color Club: Puccilicius, Maybelline: Mellow Mauve (som pletter), med Gosh: Baby Blue og Nicole by OPI: You're S-teal the One. Denne har jeg en forestilling om skal i en antik messingring.


Til højre:
11) Essence: Make It Golden og H&M: Golden Treasure.
12) Wet'n'Wild: Hannah Pinktana og H&M: Pink Me Up.
13) Depend: Hvid og sort som prikker og Color Club: Worth The Risque.


Puha. Det klarede jeg da meget godt. Der var lige 2 gange jeg skulle ud at tjekke lakker, ellers kunne jeg finde resten af navne på nettet.


kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar