tirsdag den 4. marts 2014

Bidt af en gal hæklenål

Godaften.

Jeg kan slet ikke stoppe igen. Jeg synes det er ekstremt hyggeligt at sidde og nørkle med garn og nål. Dog går tiden alt for hurtigt. Kan i hvert fald ikke prale af at være en hurtig hækler, men mon ikke det kommer med tiden.

I dag har jeg fået færdighæklet mit allerførste dyr. En lille skildpadde. Den er både skæv og lidt tung i hovedet, men jeg er stolt. Har hæklet den efter denne opskrift, http://www.crochetville.com/community/topic/40998-tiny-striped-turtle/ men har alligevel improviseret lidt undervejs. Er vildt at jeg allerede er kommet dertil hvor jeg kan læse opskrifter uden billeder på! Længde: ca. 6,5 cm uden halen medregnet.
kh
Simone

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sej. Jeg bliver også snart nødt til at få nosset mig sammen til at lære den slags.

    SvarSlet
  2. Hvor er den nuttet. Lige til en lille hånd. Godt du også lagde den her så jeg kan fortælle dig det. Jeg kunne ikke like den på face

    SvarSlet