mandag den 27. oktober 2014

Melon og en ordentlig svømmetur

Godaften.

I eftermiddags nåede jeg lige at få sved på panden et kort øjeblik. Lily fik for første gang melon. Hun fik suttet et lille stykke af, fik det i halsen og hostede det op igen. Jeg fik taget det ud af munden på hende og hun suttede videre på det store stykke. Hun får endnu et lille stykke suttet af, og historien gentager sig. Tredje gang vælger hun så at få det så langt ned i halsen at hun ikke kan få det op igen. Hun når lige at blive bleg og lidt blålig om munden (eller var det bare mig?), inden jeg får banket hende kraftigt nok på ryggen. Puha, jeg er jo også bange for at banke for hårdt. Efter stuntet fik hun lov at sutte videre, så melonen ikke endte som en dårlig oplevelse. Alt i alt syntes hun, at det smagte godt.
Netmelonen fik vi af mormor i lørdags. Desværre kørte hun, morfar og onkel forgæves, da vi spontant var taget til Esbjerg for at hygge med et vennepar og deres datter. Vi var i svømmestadion Danmark. Vi var der i ca. halvanden time.  Vi gik faktisk kun op firdi Lily varsulten, og min bikini ikke var ammevenlig. Forinden køreturen til Esbjerg havde vi været til bbabysvømning i Vejle. Vi har fået os en rigtig vandhund.


Kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar