mandag den 27. april 2015

Vinder af min give away

Godaften.

Ja, selvfølgelig kom jeg fra at trække en vinder, trods jeg havde sat en alarm til. Typisk mig.
Jeg troede jeg havde lidt flere følgere. Kun to har deltaget, så det var nok første og sidste gang. Hvad det skyldes, kan jeg kun gisne om. Men jeg har nok været lidt for stille på bloggen det sidste års tid. Det har dog hjulpet jeg er begyndt at blogge fra min mobil.

Random.org har fundet en vinder til mig.




Så AK, hold øje med din mail. Så skal jeg nok få lavet halskæden til dig.

kh
Simone

1 kommentar:

  1. Kender du bloggen "Giveawat i blogland"? Hendes blog bliver læst af næsten alle, og det eneste hun gør er, at linke til folks giveaway. På den måde bliver det bedre spredt, og man får flere følgere og deltagere. Link til hendes blog: http://dkgiveaway.blogspot.dk/

    SvarSlet