torsdag den 25. juni 2015

En lille farvelgave

Godaften.

Onsdag d. 3/6 havde Lily sidste dag ved sine dagplejeforældre i Hedensted. Selvom hun ikke havde været der så længe, ville jeg gerne give dem en lille gave alligevel. Da deres hjem er invaderet af diverse webergrille i alskens størrelser og faconer, var valget ikke svært. Og for at kombinere med min nyeste hobby valgte jeg at hækle en minigrill til dem.

Opskriften fandt jeg her: http://www.emanladesign.dk/384811290
Jeg har dog ikke fulgt den slavisk.
Den har ikke været i sukkerlage.
Låget har fået en omgang mere inden afslutning. Jeg har lidt fortrudt jeg ikke gjorde det samme med bunden.
 
Jeg har stoppet den bamsefyld imens jeg hæklede bund og låg sammen.
Jeg havde rigtig mange problemer med benene. Synes overhovedet ikke de gad som jeg ville. Men tror det er rigtig vigtigt at benene er så tæt på samme længde som muligt.

Godt med lim på indersiden. Så kan det være benene bliver hvor de skal.

kh
Simone

2 kommentarer:

  1. Jeg har set den en gang før i en kreativ gruppe på facebook, hvor en havde lavet den som en pengegave, så der lå sedler inde i grillen. Din er flot lavet. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg fulgte også opskriften på pengegrillen, men da vi var langt med nedpakningen af huset, var mine kreative ting væk. Derfor duede det ikke med en grill der kunne åbnes. Kunne ellers have været hyggeligt.

      Slet