lørdag den 27. juni 2015

Nyudklækket lærer

Godaften. 

Ja, det er ikke mig, men en god kammerat. Det fejrede han i dag ved at invitere lidt venner og familie. Og selvfølgelig skulle han have en gave.

Vi allierede os med en af de andre og gav ham et vaskeægte pengetræ (næsten da). I går tog vi i plantorama og fandt et passende træ. Heldigvis for os havde de halv pris på alle træer, for de er da godt nok ikke billige. Da vi kom hjem gik vi i gang med at binde mønter fast, som vi tidligere havde hentet i banken.

Om aftenen fortsatte jeg med at hækle en lille ugle, jeg også ville give ham. Det var egentlig meningen den skulle have et engelsk flag og en fløjte for at symbolisere hans linjefag, men det var tiden ikke til.

Opskriften er fundet her: http://www.topping.dk/blog/2013/04/15/dimissions-ugle/
Selve opskriften ligger ude i højre side.

Er ikke venner med monteringen, som jeg ikke synes er blevet særlig flot. Desuden er der fejl i hatten (en omgang for meget). Fødderne har jeg selv lavet, da jeg ikke brød mig om dem i opskriften.

kh
Simone 

4 kommentarer: