fredag den 30. oktober 2015

På forkant

Godaften.

Her til aften har jeg ikke hæklet, selvom jeg har projekter nok at tage fat på. I stedet har jeg brugt lidt tid foran symaskinen. 
Kæresten skulle i byen med firmaet og ville gerne have mig til lige at lægge hans nye bukser op. Det gjorde jeg, og da den alligevel var fremme lavede jeg et lille juleprojekt. Købte for et par uger siden noget grønt karton og grønt glimmerpapir i Søstrene grene. Papiret blev limet på karton, skabelon blev fundet og printet i forskellige størrelser, der blev tegnet og klippet og så vupti igennem maskinen. Er selv godt tilfreds.


Et lille tip er at bukke glimmertræet før sammensyning, da det er meget tykt.

 Rækkefølgen på mine træer. Ville gerne de var forskellig.


kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar