torsdag den 19. januar 2012

Mit cosplay i år...

Hej igen så hurtigt.

Jeg har her til aften for alvor påbegyndt mit cosplay til efteråret. Som tidligere skrevet skal jeg være blood-elf og billederne ligger også på forrige blogindlæg. Jeg har været i gang med at lave en skitse i pap, før jeg begynder at skære i kærnelæderet (3mm). Det ville være så ærgeligt hvis ikke det passede sammen. Det er jo ikke et helt billigt materiale.
Jeg har vist billedet til ham der er så venlig at hjælpe mig, samt uploadet det til en gruppe på facebook, hvor jeg har fået positiv feedback. Det er jo altid dejligt.
Jeg har fået en bane extension ind af døren, som jeg skal lave øjenbryn af. Har ikke lige lyst til at klippe lokker af mit eget hår, for at kunne lave dem. Har købt det billigt på nettet, men det er så heller ikke 100% samme farve som mit hår, men tæt på. Det er der nok ikke så mange der lægger mærke til. Hehe.
Var lige lidt doven og kun skitsere mønsteret på den ene side. Det var bare lige noget jeg gjorde hurtigt, så skraveringerne er heller ikke lige tykke. Men det skal nok blive ændret på det færdige resultat.

kh
Simone

1 kommentar:

  1. Lyder super spændende, glæder mig rigtigt meget til at se hvordan det går med det :)

    SvarSlet