søndag den 27. maj 2012

Lampeskærm

Hej igen.

Nu må I ikke grine. Jeg ved godt mine skills i photoshop (paint.net) ikke er så super høje, men jeg håber I kan bære over med mig. Jeg har forsøgt så godt jeg kunne, men det er ikke helt let, når de billeder man vil sætte sammen er taget fra 2 forskellige vinkler. Jeg leder efter en lampeskærm til min lampe, sjovt nok! Jeg blev ret forelsket i lampeskærmen på bordlampen Victoria (kan købes i Bilka), for laaaaaang tid siden. Jeg har dog også valgt at være en smule åben, da jeg ikke kan finde et sted, jeg kan købe den i løssalg. Og jeg synes det er lidt pjat at købe en hel lampe, bare for kun at bruge skærmen. Har kigget lidt rundt omkring på nettet, og fundet frem til lidt forskelligt. Hvad siger I, vil I prøve at hjælpe mig?



Lampen er lige pt lidt bar. Jeg har hen over weekenden haft mine blomster til forglødning. Du kan se dem i indlæget "Ler i lange baner". De skal så have en omgang mat hvid glasur, med 3 skriggule prikker i hver. Herefter placeres de tilfældigt på lampen. Jeg glæder mig så meget til den er færdig.

kh
Simone

ps. Og så har jeg i øvrigt fået meldt mig i a-kasse, selvom jeg har et år tilbage af min uddannelse. Det var dygtigt gjort Simone. Hehe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar