tirsdag den 7. august 2012

Forsinket morsdagsgave

Godaften.

Lige inden jeg smutter i seng, vil jeg postet min mors forsinkede morsdagsgave. Hun ringede i eftermiddags, og sagde mange tak. Hun syntes den var flot, og at det slet ikke var nødvendigt. Jeg har nu i mange år givet en lille ting på morsdag, for det meste hjemmelavet, og synes nu det er ganske hyggeligt. I år havde jeg også fundet noget til min far (det er ganske svært med de mænd der!), så derfor skulle mor ikke snydes.

Jeg har valgt at lave en af mine neglelaksmykker til hende. Hun sagde øreringene var alt for store (10mm) efter hendes smag, da jeg var hjemme på sommerferie. Fair nok tænkte jeg, så bliver det til et vedhæng. Det har været virkelig svært at finde noget ædelmetal til en overkommelig pris, og bare noget der faldt i min smag, men en dag, der var den der. Ebay, du er min ven, men nøj det tog mange næsten endeløse timer at finde det helt rigtige!
Det blev denne skønhed der kom på en 925 sterlingsølvplade. Kæden er min egen, så den har hun ikke fået med. Den er lavet af Essence: Space Queen og Rimmel: White Orchid. Den har et meget svagt skær af lyserød, men så ligner den bare bjergkrystal en smule, hvilket jeg godt kan lide. Glæder mig til at se dig have den på, Mor :)

Så er det vist på tide for mig at smutte i seng. Tror dog jeg vil tage en chobitsbog (vol. 4) med i seng, og hygge mig lidt.

Natte nat
Simone

3 kommentarer:

  1. Hej Simone jeg havde den på idag på arbejde den så bare så godt ud dere i halsudskæring af min blå bluse. Den sad også rigtig pænt. Endnu engang tusind tak. Hilsen Mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mor.

      Det er jeg rigtig glad for at høre. Nogen der sagde noget til den på arbejdet?

      knus
      Simone

      Slet
    2. Nej desværre ikke det er kun Ilse der er meget opmærksom på sådan noget og hun har haft ferie. Knus Mor

      Slet