tirsdag den 9. oktober 2012

Lidt efterårspynt

Godformiddag.

I går kom der en længe ventet pakke. Eller længe og længe, det er 1½ uge siden jeg købte varerne, men ville så gerne i gang, derfor længe ventet. Det var egentlig et projekt jeg startede sidste efterår, da jeg fandt en sælger på hjemmesiden etsy der lavede det samme. Syntes dog prisen var alt for dyr, og derfor besluttede jeg mig for at lave det selv. Perlerne har så ikke lige været nemme at fremskaffe, derfor har projektet kørt så længe. Jeg har bestemt mig for at jeg skal have bestilt en portion perler mere, da de 40 jeg fik, egentlig ikke rakte så langt som håbet. Det kræver dog også lige at jeg får samlet nogle flere "hatte". Perlerne fandt jeg forresten her.
Jeg ville egentlig gerne have lagt dem på et aflangt zinkfad eller et fad lavet af glas, men sådan et ejer jeg desværre ikke. Kunne ellers have været rigtig hyggeligt...
... så derfor er mit tv-bord blevet forvandlet til dette. Det bliver træls at tørre støv af, kan jeg allerede nu fortælle!

I dag står den på specialpædagogik, jeg kan bare ikke finde den artikel vi skal læse, så jeg har ikke rigtig mulighed for at forberede mig. Det er noget æv. Efter skole skal jeg på posthuset og hente en vase. Yay, glæder mig til at se den :)

I morgen skulle jeg egentlig vaccineres for 2.gang med hpv-vaccinen, men blev ringet op her til morgen, hvor jeg blev fortalt lægen var blevet syg, og de derfor ikke måtte vaccinere, nu hun ikke var der. Men de ville ringe lige så snart hun blev frisk igen. Det er da service.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar