tirsdag den 2. oktober 2012

Min præmie

Godaften.

I søndags vandt jeg 2 valgfri lakker hos Dr. Fierceness. Jeg var så heldig at de allerede kom i dag. Glæder mig til at få dem prøvet. Jeg har allerede fundet ud af hvad jeg skal lave med min Bikini so Teeny. Der skal laves en graduering med Lapis of Luxury. Ved ikke helt hvornår det bliver, da jeg også skal have lavet angry birds negle til min fars fødselsdag i næste uge. Skifter typisk kun lak 2 gange i ugen. Må lige se hvornår jeg får det presset ind. Men her er de i hvert fald.


I morgen skal jeg i genbrug med en veninde. Det glæder jeg mig til. Lige pt har jeg ikke lyst til svømning i morgen, men det har måske noget at gøre med at jeg også har sagt ja til hold de næste 2 torsdage, så jeg ved det bliver hårdt. Hmm, men kan jo godt bruge pengene, samt have lidt afveksling i aldersgruppen af svømmeglade børn.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar