fredag den 25. november 2011

Endnu flere julekort...

Hej igen...

Så kunne jeg ikke vente længere... Jeg satte i går aftes favorit julecden på computeren... Åh, hvilken fryd... Det er ikke alle numre jeg er i humør til at høre endnu, men de gode gamle klassikere som Last Christmas, War is over osv. er jeg frisk på at høre...
Imens musikken drønede ud i øregangene lavede jeg lige nogle ekstra dåselysestager til min mors fødselsdag i morgen... Nu burde hun også have nok... Jeg har pt. 17 liggende herhjemme, og kan ikke huske hvor mange hun egentlig har... Mener det er en 7-8 stykker...!

Da mit internet af uforklarelige årsager gik ned i går aftes, måtte jeg finde på noget andet at lave, end at sidde og stene på facebook... Jeg gik igang med flere julekort... Havde jo nogle teposefoldninger som endnu ikke havde fået kort... En masse A4-karton fik jeg forresten halveret, så jeg igen har en masse kort at sætte ting og sager på...

Samplingen forsøger jeg mig også stadig med... Har lige givet nogle billeder lak, og prøver at sample oven på det allerede samplede... Nu må vi se hvordan det går...!

Men tilbage til julekortene... Ikke alle er med teposefoldninger...









Over and out... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar