mandag den 28. november 2011

Som lovet - Mors special...

I weekenden var jeg som bekendt med til at holde min mors 50-års fødselsdagsfest... Det var en hyggelig aften med god mad, masser af musik og en del usunde godter... Men hvad pokker, det er jo en rund fødselsdag, så jeg må godt... Det resulterede dog i en mindre vægtøgning, men sådan må det nu engang være... Jeg skal nok få det væk igen...

Synes I skal have lov til at se hvad jeg fik kreeret til hende, i dagens anledning.







Baggrundenene har jeg fingermalet... Det har herefter fået lov at tørre... Imens har jeg på nettet fundet 4 skabeloner, som jeg har skåret ud, og herefter fingermalet med disse... Resultatet blev som nok gætte de 4 årstider...




Min mor har i mange år samlet på Georg Jensen lyseholdere... Hun fik for et par år tilbage problemer med opbevaringen af de mange stager, og jeg syede derfor et klæde som ovenfor til at holde styr på dem allesammen... Hendes plan var bare at samle 20 stk. men den plan er blevet ændret med årene, så nu er hun igen løbet tør for plads... Derfor den nye "opbevaringspose" med plads til 20 nye... Det går dog nok ikke så hurtigt med at få samlet dem, da hun efterhånden har fået fat i de fleste af de gamle, og der jo kun udkommer 2 nye hvert år... Men nu må vi se...

Kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar