tirsdag den 22. november 2011

Julehumøret kommer stille og roligt snigende...

Hej igen...

Så har jeg igen igen været fiks på fingrene... Denne gang skulle jeg lige lege lidt med min adventskrans... Det er jo allerede på søndag den skal tages i brug... Men da jeg skal hjem til mor og far i weekenden, skal den jo allerede være færdig inden jeg tager afsted, så det bare lige er at tænde for den når jeg kommer hjem søndag... Da jeg stod der og rodede med sløjfer, begyndte den herlige duft af gran at prikke i min næse... Så er det ved at være juletid, og julehumøret rykkede lige et tak i vejret... Fanatastisk...! Nu er jeg næsten ved at være der, hvor jeg også er klar til at høre julemusik... På søndag er det lovligt, så der skal der bare skrues op for musikken...

Tilbage til adventskransen... Jeg er meget traditionel i mine farver (rød, hvid og guld), men efter jeg er flyttet hjemmefra, så har det hægtet sig endnu mere fast...! I år har kransen igen fået røde sløjfer... Nisserne var der også sidste år, men der stod de på en klat mos inde i midten... Halmbukkene hang forrige år på siden af kransen i sløjferne... Sidste år var det engle... I år har de altså fået lov til at stå i midten... Men her er resultatet så...





kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar