søndag den 6. november 2011

Håber ikke kæresten læser med...!

Hej derude...

Igen i går var jeg kreativ... Både i løbet af dagen, men også sen aften...
Jeg har været ude at investere i nogle stjernestrimler, da jeg kan huske vi i 7.klasse lavede noget collage-agtigt noget... Vi tog simpelthen bare nogle gamle modeblade, fandt en interessant side, sprættede den op og begyndte at flette... Jeg prøvede som sagt det samme i går, men mindes at det blev meget kønnere dengang... Det kan være de bliver flottere når de kommer i en ramme, men bedøm selv...



Dennevar den første jeg lavede, og den er, som der kan ses, ved at gå i opløsning... Derfor har jeg også på billede 2 ladet de yderste strimler være bredere... Det har hjulpet noget, men jeg er ikke helt uden om problemet, men det kan en ramme heldigvis skjule... :)

Jeg læste om sampling på en blog i går, lige inden jeg gik i seng, og tænkte det måtte jeg da prøve, selvom det var ved at være midnat... Mit hovede vrimlede pludselig med ideer, og ud printede jeg lige 3 star wars logoer... Ja, må indrømme jeg er blevet lidt bidt siden jeg var i Berlin (billedet længere nede siger alt), og ikke mindst efter kæresten har købt blueray-samling og jeg derfor har set dokumentarene... Men altså jeg smækkede lige hurtigt noget hvidt maling på et lærred og smed logoerne på... Da jeg stod op i morges var jeg spændt på om det ville lykkeds... Hmm, jeg tror nok jeg gik lidt for vidt med at skrubbe med en fugtig svamp, men det giver nu en meget god effekt alligevel... Får det til at virke gammel på en eller anden måde, hvilket det jo gerne må (Along time ago in a galaxy far, far away...)... Men det får I da også lige lidt billeder af.... Jeg har efterfølgende ikke lavet særlig meget andet end at researche på Star Wars logoer, og hold op hvor er der mange... Jeg har bare valgt at holde mig til de 5 vigtigste - Jedi, Rebel, Republic, Empire og Sith (samme rækkefølge i billederne)... Under dette lag skal der ligge noget tekst... Det er en skriftyp der hedder Aurebesh... Det siger jer nok ikk så meget, men det er den tekst der ses ved bl.a. podracing, det har jeg i hvert fald læst mig til... Men den er i hvert fald mere eller mindre over det hele hvor der er tekst i filmene...








Nåh ja, og så skal man jo lige huske at tingene bliver spejlvendt...!



Og så var der lige det billede fra Berlin jeg skrev om længere oppe... Vi var den sidste aften i et kæmpe indkøbscenter, og her fandt vi en butik jeg faktisk godt vidste eksisterede... Dog var jeg ikke klar over at det var en fysisk butik, og så endda en  kæde... Jeg har flere gange været på hjemmesiden tilbage i starten af 21.århundrede, da Ringenes Herre kom ud... De solgte og sælger stadigvæk smykkerne fra filmene... Men de har altså også meget andet, som der kan ses i baggrunden... Nåh ja, og så lige nogle mega seje lyssværd...


Nåh ja... I har jo fået hele balladen om min kjole fra Kina, og om at den er blevet snuppet i tolden... Den er på vej til mig, jeg burde lige kunne nå at få den, ellers skal jeg nok gribe mobilen og ringe til dem, og fortælle jeg er meget skuffet, endda begive mig til at hyle, hvis det skulle hjælpe på processen... Men altså, i fredags fik jeg en pakkeseddel på min paryk... Yay, den hentede jeg i går og skulle da straks prøve den på... Det må I da også gerne se... Der skal nok komme en masse andre billeder senere, men nu er det først næste weekend jeg skal til J-popcon... Den sorte hårbøjle havde jeg i forvejen... Den skal også bruges, for det ser da ganske fint ud... Parykken er temmelig lang, men det er bare fedt, da jeg ikke selv kan gro mit hår... Det knækker altid ca. midt på rykken... Først et billede fra producenten, og så et af mig... :)



Tror det var det hele for denne gang...

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar