mandag den 16. april 2012

Mere negle- og billedkunsthalløj

Hej igen.

Så har jeg efter 2 ugers total afslapning været nede på skolen, for at fortsætte mit billedkunst. Det var meningen jeg skulle have samplet i dag, men jeg havde glemt alle mine Berlin-ting hjemme. Øv øv. Men jeg fik malet lidt, samt glittet min skål til rakubrænding. Jeg fik også set til min lampe, der er blevet brændt med glasur. Jeg blev så skuffet. Den er slet ikke blevet pæn. Vil høre min lærer på onsdag, om man kan putte et lag glasur mere på, og så brænde igen. Jeg har også fået taget billeder af vores grafikafslutning. Det ser godt ud som det hænger der på væggen. Jeg har de sidste par dage også hygget mig med mit penalhus af kaffeposer, som forøvrigt tager længere tid end beregnet! Sidst men ikke mindst har jeg igen lakeret negle. De er så korte lige i øjeblikket, at det er helt skrækkeligt. Men jeg havde en negl der knækkede, og da der var så stor forskel, valgte jeg at klippe resten korte også. Jeg kan bare glæde mig over at de vokser ud igen.

Jeg er begyndt at se en animeserie der hedder Black Butler (eller Kuroshitsuji på originalsproget). Har indtil videre set 6 afsnit, og er ved at komme ind i serien, men den er stadig forvirrende til tider.
I fredags blev jeg inviteret i biffen af kæresten (godt nok sammen med et vennepar, men alligevel). Vi skulle se The Hunger Games. En egentlig udemærket actionfilm, dog synes jeg at den er blevet overhyped på diverse fora. Den er som sagt udemærket, men længere er den altså heller ikke. Den præsterede dog at give mig en ordentlig forskrækkelse, hvilket sker ganske sjældent. Normalt kan jeg lure på musikken at der sker noget, problemet var bare at der var totalt mangel på musik lige i den scene. Viste dog udemærket godt at noget ville hoppe frem, men kunne alligevel ikke lade være med at give et lille gip, da bæstet hoppede frem af en busk.
I lørdags havde tv3 tvpremiere på Game of Thrones. Den er ikke for små børn, for der er en del bare bryster og andet i. Dog føler jeg at det er en god historie, så jeg vil give den et par uger mere.

Og nu til en omgang billedespam:


Prøv at se de grimme gule skjolder den har fået. Øv øv, håber endnu en omgang glasur kan redde det!










 Jeg er næsten færdig med siderne.

Her er den ene side sat samme.

Inspiration og guide til neglene er fundet her.
Farverne jeg har brugt er forresten : Street Wear Revlon - nr. 010 Forest, Harbours Pearl fra Pieces accessories (en møgelendig børst btw), samt Creme de la Creme fra H&M.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar