lørdag den 7. april 2012

Uh, give away hos neglenymferne

Det r jo ikke den helt store overraskelse, at jeg er blevet ret vild med neglelak, og da en af de sider jeg læser fast smed en givee away på bordet, var jeg klar. Så  her er den:
http://neglenymfer.blogspot.com/2012/04/april-giveaway-1.html

Her er hvad de dejlige tøser skriver om præmien:
Lækre produkter fra Sally Hanssen. Nailgrowth Miracle Serum, Somplete Salon Manicure neglelakker i farverne; Gray by Gray, Calypso Blue og Angle Wings. Til sidst er der de fine Salon Effects nail polish strips i zebra mønster.
Det lyder slet ikke tosset, synes jeg. :)

Der kommer mere fra mig på mandag, hvor jeg fortæller om min påskeferie. Jeg har glemt overførselskablet, så derfor blogger jeg først om det når ferien er forbi.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar