mandag den 3. februar 2014

ABC-challenge: C

C for cosplayplaner.

Sidste weekend i marts er der igen J-popcon. Denne gang er planen at cosplay Daenerys Targaryen fra HBO-serien Game of Thrones. Hun er den eneste der har været højgravid i serien, hvilket jeg også vil være på dette tidspunkt. Jeg har valgt at hoppe i hendes brudekjole, da det er den eneste af hendes kjoler der kan rumme maven, samt jeg har mulighed for tøj indeninder, så min Spire kan holde varmen. Stoffet er bestilt til kjolen (har fået forsendelse-bekræftigelse i dag). Støvler har jeg også fået købt mig. Nu mangler kun paryk, og hele kjolen at blive syet, samt at lave de der armtingester. Jeg har fået en anden sød pige til at lave brochen ved brystet. Der er 1½ ting der er færdig ved dette cosplay. Den ene ting arbejder jeg på at få færdig til i morgens challenge, mens I tålmodigt må vente på afsløringen af den anden ting, som jeg i øvrigt er meget stolt af. Sløret bliver først løftet under "R", så kan I jo tænke lidt over den :)

kh
Simone

1 kommentar:

  1. Det kan du ikke mene, lige pirre nysgerrigheden og så skal vi vente i så mange dage, det er jo uudholdeligt :-)

    SvarSlet