lørdag den 22. februar 2014

Gardin

Godaften.

Selvom mine ribben ikke er glad for jeg sidder for længe ned af gangen, har jeg alligevel brugt en del timer foran symaskinen i dag. Efter at have fået noget lettere sent aftensmad og set et par afsnit Fairytale (anime), tænkte jeg, jeg ville sy et gardin til soveværelset, jeg har gået og puslet med i hovedet i et par dage.
Jeg har i et par år haft et stykke tekstilvoksdug liggende fra et kuldsejlet projekt. I maskinen med en deminsynål og så gik selve syningen ellers som en leg. Fik kæresten til at sætte stangen op for mig. Han var ikke så glad for jeg skulle klatre rundt på en trappestige. Det siger man jo selvfølgelig ikke nej tak til.
Og hvilket resultat. Hvorfor pokker gjorde jeg ikke det allerede i marts 2013, da vi flyttede ind (bortset fra jeg først fik symaskine i maj)? Der hvor vi boede før, havde vi også sådan et vindue. Hvor jeg nu fortryder dette ikke er sket før. Men på den anden side. Det er først nu hvor maven begynder at genere min nattesøvn, lyset udefra generer mig om morgenen. Ellers plejer jeg nu nok at kunne sove fra det.

kh
Simone

1 kommentar: