torsdag den 27. februar 2014

Shoppingtur

Godeftermiddag.

Det er jo fantastisk vejr i dag. Solen skinner og hvis man finder en plet med læ, er det bare lækkert at være udenfor. Jeg har igen i dag været nede i byen. Skulle på posthuset for at sende nogle pakker. Herefter smuttede jeg i Føtex, hvor jeg opdagede de havde 40% på tekstil i dag og i morgen. Det blev til et par hyggebukser, en bh og en top til mig, og så udnyttede jeg lige procenterne og købte 3 pakker stofbleer. Så burde jeg heller ikke mangle. Herefter trissede jeg i mit helt eget tempo ned i gågaden for at bruge et gavekort i Fona og købe en garnnøgle mere, så mit babytæppe forhåbentligt kan blive færdigt i løbet af i dag. Kan godt mærke jeg ikke kan gå så hurtigt mere, og det piner mig. Hader at gå langsomt, men der skal næsten ingenting til, før jeg får ondt nederst i maven. Fordøbte forstrukkede mavemuskler! Helt seriøst, så blev jeg overhalet af en ældre dame med rollator. Men hun gik godt nok også stærkt. Jeg var ikke den eneste hun overhalede!

Og så skal jeg da lige love for det gode vejr har fået nybagte mødre til at finde deres barnevogne frem. Det vrimlede med små flokke af barnevogne. Tror aldrig jeg har mødt så mange barnevogne før på så kort en strækning. Men meget hyggeligt var det nu alligevel.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar