torsdag den 6. februar 2014

ABC-challenge: F

F for flasker.
Vi var til bryllup i juni, hvor vi fik en fantastisk god rødvin, er ellers mest til hvidvin. Så god at jeg efterfølgende blev nødt til at spørge hvad den hed. Det viser sig endda at være en billig en fra nede over grænsen. Lækkert lækkert, så 3 flasker blev anskaffet da vi senere på månede var nede at hente friske forsyninger af alt godt til ganen. Den ene flaske blev drukket til min fødselsdag, og de 2 andre må pænt vente på at jeg føder, før de kan blive drukket. Vinen hedder i øvrigt Nova Corte Montepulciano D'Abruzzo og fåes i Fleggaard til 99 for 3 flasker.
Den flaske der blev drukket til min fødselsdag har jeg renset og prøver nu at tage mig sammen til at bore et hul i bunden. Jeg har planer om at lave en lampe ud af den. Ledningen skal være skrig-orange. Det tror jeg vil se fantastisk godt ud. Lampeskærmen planlægger jeg at skulle være naturhvid med ca. dette udseende:

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar