mandag den 17. februar 2014

ABC-challenge: Q

Q for quizkampen.
Efter jeg har fået fingrene i en smartphone, var en af de først ting jeg fik installeret spillet "Quizkampen". Det bliver spillet ivrigt af min familie. Jeg synes det er ekstremt hyggeligt at blive udfordret i alt mellem himmel og jord. Nogle ting aner man ikke en hujende fis om, men så kan man jo altid gætte. Og andre gange er det rart at blive bekræftiget i man faktisk lærte noget i skolen. Mine yndlingskategorier er nok tegneserier, i laboratoriet og computerspil. Ikke at jeg er super god i den sidste kategori, men synes den er meget hyggeligt. Det er oftest nørder der har indsendt disse spørgsmål! Hvis der er nogen der vil spille, hedder jeg mizz_zim.

kh
Simone

2 kommentarer:

  1. Spiller du ikke også wordfeud? :-p Mangler altid nye modstandere der.

    SvarSlet