mandag den 24. oktober 2011

Ikke verdens bedste dag

Så fandt jeg lige lidt tid til at skrive igen...

Har sovet dårligt de 2 sidste nætter... Jeg har kastet mig rundt og vågnet i utide, for så ikke at kunne falde i søvn igen... Jeg begynder at kunne mærke det... Mine øjne gør ondt, jeg småvrisser af folk, min tålmodighed er temmelig begrænset og jeg fryser...

I skolen har jeg godt nok ikke haft meget motivation... I vores teoridel kunne jeg slet ikke finde koncentrationen og fokusere på det væsentlige... Kiggede j-popcon og fandt en masse fede origamifigurer... Eller Ak gjorde, jeg kiggede bare med... Selv i den praktiske del havde jeg svært ved at være 100% til stede... Jeg hentede min lerfihur i kælderen, der har stået til tørre i 1½ uge, og surprise, den var tør... Fik at vide jeg skulle prøve at glitte håret... Det tog bare en krig, men blev alligevel ret flot... Det betyder bare at glatte tørret ler med en teske... Det gør den blank, hvilket den beholder efter forglødning (brændt i ovnen)... Herefter lappede jeg knæ og albuer sammen... Under tørringen krymper leret mellem 8-10% så der var ingen kontakt mellem disse mere...

Til svømning var jeg godt nok heller ikke i mit es... Kan ikke helt få de der forældreklager ud af systemet, så prøvede virkelig at undervisningsdifferentiere i dag, hvilket ikke gik helt efter planen... Synes ikke rigtig noget er lykkes i dag... Øv øv... Skal nok bare smutte i seng og sige det var det...

Natte nat folkens...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar