mandag den 31. oktober 2011

Jackpot og lidt Star Wars

Godmorgen...

I går eftermiddags tog kæresten hjem, øv øv... Sorgen udnyttede jeg til at være lidt kreativ, samt at smutte ned i skuret, for at samle pull tabs... Det var en ren guldmine dernede... Vedkommende der plejer at stille 3 rammer slots derud, havde flottet sig lidt og smidt en ekstra ramme i puljen... Nice, der er jo i sig selv 96 dåsedimser... Der ud over var der 1½ sort affaldssæk med tomme dåser... Hele 247 stk. fik jeg samlet sammen... Det er jo bare fantastisk... :)
Jeg er gået i gang med at file dåsedimserne til, så de ikke skærer garnet over, når jeg hækler... Det tager bare sådan ca. en krig og en madpakke... Kæresten købte i fredags Star Wars på blueray... Da han ikke kan se det hos sine forældre, lod han dem blive hos mig... Sad så i går og så dokumentar, og filede på pull tabs samtidig med... Har lige pt filet 21, jamen så mangler jeg kun rigtig mange endnu...! I går fik jeg kun kæmpet mig igennem 8... Øv øv...


Først fik jeg flettet lidt flere dåser til mors fødselsdag (de 7 exoticdåser)... Hun mente i første omgang at jeg havde misforstået hvad hun skulle bruge dåserne til... Hun sagde hun bare skulle bruge dem til julefrokostpakkelegsgaver... Men hun er dog alligevel blevet lidt hooked på at bruge fyrfadsstagerne til sin fødselsdag, så jeg er blevet sat til at masseproducere en smule... Nu er det så bare lige et problem at finde matchende servietter...
Har også flettet en enkel stage af en coladåse, hvilket minder utrolig meget om jul, så dem skal jeg også lige have flettet lidt flere af... Måske begynder jeg at sælge dem på facebook, men det har jeg ikke helt besluttet endnu...
Den sidste dåse jeg forsøgte mig med, var på opfordring af kæresten (stage 4)... Han havde lige drukket en stor dåse red bull, som han syntes kunne se lidt fed ud at lave om... Da dåsen er temmelig høj, blev jeg nødt til at cutte halvdelen af dåsen, så foldningerne blev pæne og tætte... Men det lykkedes, og hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg det er pænt sejt at den ene side er helt blå...


Ja, så meget fylder 247 pull tabs... Samler dem i mit salsaglas, og var ganske forbløffet nede i skuret, da det gik op for mig at jeg næsten havde fyldet glasset... Efterfølgende er de blevet vasket og har fået klippet den dut af, som holder dem på dåsen... Nu mangler de bare at blive filet til, som skrevet længere oppe...

Over and out...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar