søndag den 23. oktober 2011

Siden sidst...

Hvor er jeg da bare dårlig til at få skrevet herinde regelmæssigt... Jeg burde skamme mig...!

Siden sidst har jeg fået mail fra J-popcon, dog desværre dårligt nyt... Jeg skal altså ikke hjælpe til som maid, men jeg skal derover alligvel... Har fået lov til at bo i moster og onkels kælder... Dejligt...

Fredag i uge 41 kom skatten hjem... Det var bare dejligt at se ham igen efter 3 ugers adskillelse... Om søndagen skulle vi til barnedåb hos lille Mathias (min kusines 2.barn)... Efter hyggelig samvær med familien, tog vi hjem til kærestens forældre, som var taget på ferie, så vi havde hele huset for sig selv... Der blev jeg til tirsdag, hvor kæresten så kørte mig hjem til mine forældre... Det er altid dejligt at være hjemme hos mor og far... Jeg fik lappet lidt tøj på mors symaskine, samt syet hendes fødselsdagsgave og en hyggeponcho til mig selv til om aftenen foran fjerneren... Eller det var meningen at det var det den skulle bruges til, men må nok krybe til bekendelse og sige at jeg også bruge den om dagen... Den er bare så dejlig varm...
Derudover lærte jeg også at hækle... Det skal jeg jo bruge når jeg skal lave den der pulltab-taske... Eller har allerede været i gang, men det gik ikke lige som det skulle... Men nu har jeg altså styr på fastmaskerne... Nu skal jeg så bare lige lære at lave lige kanter... Lige nu er jeg ved at lave en trekant, tror jeg... Skal nok se om jeg kan ligge nogle billeder ind senere...

Jeg tog hjem fra mine forældre i fredags, da jeg skulle til bassinprøve i går... Ud over et par enkelte fejl, som jeg egentlig godt vidste, så bestod jeg... Det var jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville, men jeg hader det bare... Jeg synes det er koldt og kedeligt, men kan da godt forstå vigtigheden af at man bliver tjekket årligt, for at se om man kan det... Vi står jo som livreddere, og hvis man ikke kan redde liv, så er man jo ikke jobbet værdigt...
Da jeg kom hjem, begyndte jeg på min ordentlige stak af plastikemballage... Nu skulle der bare ryddes op og vaskes... Blev ikke færdig i går, så jeg fortsatte i dag... Nu er der så vasket og sorteret... Det lettede altså en del... Har lige printet en artikel ud jeg skal læse til billedkunst i morgen, og så skal støvsugeren i gang bagefter... Vil også gerne se om jeg kan nå ned i containerskuret og aflevere pap, og så selvfølgelig se om jeg kan finde nogle flere dåsedimser...

Åh, jeg har så mange ting jeg gerne vil nå... Derudover har jeg jo skolen og arbejdet... Argh, hvorfor er der kun 24 timer på et døgn...? Jeg kunne helt bestemt bruge lidt flere...

Over and out...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar