lørdag den 29. oktober 2011

Lidt nyt - både godt og skidt...

Godaften derude i stuerne...

Fredag var jeg ved lægen, eller rettere sagt ved sundhedsassistenten... Her er jeg ca. hver 5-6 uge, for at blive vejet... Det holder mig lidt ved ilden, så jeg taber mig... Ikke meget, men lidt... Tror det bevirker at jeg føler mig ansvarlig... Sørgeligt at jeg ikke bare kan være ansvarlig over for mig selv... Nå, nok om min svage moral...

Fredag middag kom kæresten hjem... Uh, han var længe savnet... Vi har hygget rigtig meget, og så var vi ude at se fodboldkamp i dag... Jyllandsserien, men desværre tabte holdet vi heppede på...

Da jeg kom hjem lå der et brev fra PostDanmark... Min cosplaykjole fra Kina er blevet snuppet i tolden, så jeg skulle sende dem en faktura med specifikationer på kjolen, så den kunne toldbehandles... Æv æv, så bliver kjolen lige lidt dyre end forventet... Håber ikke også de fanger parykken i tolden, for så bliver den messe da godt nok dyre affære end forventet... Desuden ville behandlingstiden være 4-5 hverdage, så håber da virkelig at jeg får pakken senest d. 9/11... Krydser jeg virkelig fingre for...

Har her til aften været inde at deltage i et par give aways... Bl.a. denne hvor jeg kan vinde 3 flotte roser... Dog har jeg ingen have, så mor skal have de 3 roser, hvis jeg skulle være så heldig at vinde... Herunder er lige lidt reklame... :)

Den kreative gartner: Give Away !!!: Så er det atter tid til Give Away på min blog. Denne gang udlodder jeg 3 roser til haven. ( Har du ikke have så laver jeg en pakke fra Yankee Candle)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar