tirsdag den 18. juni 2013

Endelig startet

Godaften derude.

Jeg er nu endelig lang om længe startet på min hæklede taske med dåsedimser. Ideen har været undervejs i omkring 2 år nu, men jeg har ikke kunne finde ud af at sætte pull-tabs'ene sammen. Jeg har de sidste par dage siddet på youtube, og her fandt jeg endelig en video, som viste hvordan man skulle gøre. Så jeg gik i gang i går, og fik lavet 10 blomster. I dag har jeg fået lavet 10 mere. Jeg skal bruge 33 til hver side, og dertil kommer nogle halve blomster, som jeg endnu ikke har styr på at lave. Men det kommer nok, for nu ved jeg hvordan jeg skal lave de hele blomster.

Og prøv lige at se hvilken fantastisk solnedgang vi havde i Vejle i går.
 

Her er videoen, hvis nogle er interesseret i den.


kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar