søndag den 16. juni 2013

J-pop 2013

Godaften.

Jeg fik aldrig vist jer mit færdige Blood Elf-cosplay. Det har der været en grund til. Jeg har været flov over mig selv. Jeg har kun set mig selv i cosplayet forfra, mens det er blevet fremstillet, og der har jeg været ganske tilfreds. Hvad jeg ikke tænkte over, var at jeg til selve connen, poserede med siden til, for at man skulle kunne se så mange detaljer som muligt. Problemet var så bare, at jeg også fik udsat mig selv for at vise hvor overvægtig jeg er blevet. Dette er egentlig noget, jeg er er begyndt at vende det blinde øje endnu mere til. Jeg er ikke stolt af min krop længere, og ønsker mig forfærdeligt meget tilbage i min str. 38 fra fordums tid. Dog er jeg også blevet så doven, at jeg ikke magter at kæmpe for det. Så, nu er det sagt, så nu må jeg nok hellere for gjort noget ved det!

Men til de ikke særlig flatterende billder:
 Fotograf: Livefoto.co Michael M. Jensen mj@livefoto.com



 

Søndag var jeg slet ikke i cosplay. Gad ikke bøvle med ører og ikke mindst øjenbrynene. De var et helvede, for de ville bare ikke sidde. Ørerne var slet ikke så slemme som frygtet, men puha, det gjorde lidt ondt at få dem af igen. Min kappe skal også repereres. Der var en der kom til at træde på den på vej ned af en trappe, så den rev sig løs i den ene skulder. Rustningen kunne bestemt godt have været større, men som nævnt ovenfor, ser den jo fin ud forfra. Æv altså, det er en ommer.

kh
Simone

1 kommentar:

  1. Dit outfit er rigtig flot. Forsættelse følger på mail. :-)

    SvarSlet