mandag den 17. juni 2013

Fra nederdel til top

Godeftermiddag derude.

Dagen i dag er brugt foran symaskinen. Ville egentlig udenfor her efter 3, for at få lidt sol på min blege ben (kæresten troede jeg havde hvide strømpebukser på!), men nu er solen forsvundet. Typisk.

Men jeg har fået lagt min underkjole op. Eller det er ikke en kjole, men en lang nederdel, jeg bruger når jeg har en anden hjemmesyet nederdel på. Den blev syet for en del år siden, men tror faktisk ikke der er lagt billeder ind af dem. Det kommer snart, lover jeg.

Som nogen kan huske, købte jeg en rød nederdel på ebay, som var meningen jeg skulle have på til brylluppet. Elastikken var dog for stram i livet, så den ide gik jeg væk fra igen. I går stenede jeg videoer på youtube, og fik så en god ide. Jeg laver den da til en top. Jeg har syet det lange stykke af nederdelen op under, så det passer med at et taljebælte skjuler syningen. Smart, så kun syning, ingen klipperi.
 
Undskyld de hvide stropper, men glemte lige at skifte til en stropløs bh inden fotografering.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar