torsdag den 8. august 2013

I skole

Godaften.

Jeg var ude at besøge en skole i mandags. Tirsdag sendte jeg min ansøgning til dem. Onsdag aften blev jeg ringet op at viceskoleinspektøren, der spurgte, om jeg ikke kunne være interesseret i at være fast vikar i 3 uger, indtil de finder ud af hvem der skal have stillingen de søger. Jeg takkede ja lige på stedet. Jeg har på den måde foden indenfor, og så har jeg 3 uger til at bevise, at jeg er den rette til stillingen. Det var jo ikke helt tosset. Stillingen de har slået op hed egentlig dansk mellemtrin, musik og specilaundervisning. Det viser sig dog at musik, skulle være billedkunst i stedet for. Det er jo lige mine linjefag. Perfekt.

I dag har jeg så været til møde med matematiklæreren, der ikke rigtig kunne fortælle mig så meget om klassen, da hun heller ikke kender eleverne. Det skal jo nok gå godt. Men så kan jeg også danne mig mit eget indtryk. Jeg fik hentet bøger på bilbioteket, så de er bare klar til at blive udleveret på mandag. Jeg er i øvrigt den ellerførste lærer eleverne skal have, når de møder ind på mandag, så det bliver noget af en første skoledag.

Klassen jeg skal have er 4.d på Billundskolen. Klassen består af 22 elever (flest piger). Jeg skal have klassen til dansk og billedkunst. Derudover er jeg sat på som støtte i samme klasse i N/T, engelsk og matematik.

kh
Simone

4 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke søde :-) Godt at du fik foden idedørs. Held og lykke og pøj pøj <3

    SvarSlet
  2. Ahj hvor godt - håber din fod sidder fast efter 3 uger :)
    Held og lykke :)

    SvarSlet