torsdag den 1. august 2013

Foto challange

Hej derude.

Jeg har bestemt mig for en foto challange her i August måned. Det var egentlig Stine med bloggen Missys verden, der afholdt en i sidste måned, men der vidste jeg, at jeg skulle så meget forskelligt. Derfor har jeg bestemt det bliver i denne måned i stedet.

Kort og godt går det ud på at jeg hver dag skal tage et billede, der opfylder kriteriet på dagens challenge. Tag jer ikke af, at der står juli. Jeg er bare en måned bagud :) (billedet kan forstørres ved at klikke på det)

kh
Simone

3 kommentarer:

  1. Hov, ser først dette indlæg efter jeg netop har kommenteret på det andet. Det bliver spændende at følge, hvordan en anden løser den. Og hvor er det dog dejligt at se en anden tage den op. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen jeg synes faktisk ideen er rigtig god. Billederne siger vel også noget om vores personlighed :)

      Slet