tirsdag den 30. juli 2013

Pensel og glitter-holder

Halløjsa.

Ja, jeg smider da om mig med indlæg i disse dage.

Jeg har for 2 dage siden været kreativ. Jeg var træt af at mine penseler, dottingtools og glimmerbøtter lå overalt på mit lakbord. Så nu har jeg altså fået lidt styr på skidtet.

Jeg har brugt følgende:
CD
Gavepapir
Lim
Pensler
Kniv
Saks
Paprør fra sølvpapir
Plastikemballage fra en en hultang
Glimmerlim

Herefter har jeg målt og skåret røret til, alt efter hvad der skulle stå i dem. Jeg har limet gavepapir på en CD og rørene. Jeg har først klippet det til bagefter. Herefter har jeg limet rørene og plastikemballagen, som også er blevet klippet til, på CD'en. Jeg har afsluttet med glimmerlim, for at skjule grimme kanter. Det hele har tørret lidt over et halvt døgn.

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar