onsdag den 24. juli 2013

Her er lidt stille

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3734600/?claim=abtz7f73bz3">Follow my blog with Bloglovin</a>

Godaften.

Her er lidt stille, jeg ved det godt. Jeg har ellers 2 indlæg i ærmet til jer. Eller de er endnu ikke skrevet.

Fra torsdag til søndag var jeg på forlænget camping-weekend i Tyskland med mine forældre og lillebror. Fredag var vi i Heidepark. Dette er det ene indlæg.

Det andet vil komme til at omhandle vores nuværende situation herhjemme. Vi fik vandskade mandag aften, eller der blev den i hvert fald opdaget. Men også mere om det senere.

Dette var bare lige en kort update, så I stadig kunne se at jeg lever :)

kh
Simone

ps.
Tag jer ikke at linket øverst i mailen. Det er et forsøg jeg har gang i!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar